Privacy verklaring en klachten

Optimum ICT respecteert de privacy van alle bezoekers van deze website. Persoonlijke gegevens worden niet verzameld via deze website. Optimum ICT maakt geen gebruik van cookies. We verzamelen bovendien geen informatie over uw bezoeken, uw IP-adres of browser.

Deze website beschikt echter wel over de mogelijkheid om per e-mail te reageren, bijvoorbeeld door het vragen van informatie. Als u reageert via e-mail, zullen we uiteraard gebruik maken van sommige van uw gegevens (uw naam en adres of e-mail adres) om te voldoen aan uw verzoek. Uiteraard respecteren wij uw privacy. De door u verstrekte gegevens worden uitsluitend gebruikt om aan uw verzoek te voldoen en voor eventuele referentiedoeleinden. Uw gegevens zullen niet worden opgeslagen of gebruikt voor andere doeleinden.

Klachten

Optimum ICT streeft naar een continue verbetering van de dienstverlening. Klachten zien wij als een kans tot verbetering en/of een signaal waarmee we onze efficiency kunnen optimaliseren. Bent u ontevreden, dan vernemen we dit graag.

Klacht indienen

Klachten kunnen per e-mail ingediend worden op klacht@optimumict.nl. Telefonisch kunt u uw klacht eventueel melden bij onze office manager mevr. Sietske Hofman op 088 – 747 73 50. We verzoeken u om uw klacht zo spoedig mogelijk na het incident of de gebeurtenis te melden. Graag ontvangen we daarbij de volgende informatie:
  • de gebeurtenis(sen) die aanleiding vormde(n) om de klacht in te dienen
  • waar en wanneer deze gebeurtenissen hebben plaatsgevonden
  • waarom u het oneens bent met wat er is gebeurd
  • zo mogelijk wie de betrokken medewerkers waren
  • uw verzoek of voorstel tot oplossing of herstel, indien mogelijk

Afhandeling klachten

Zodra Optimum ICT uw klacht ontvangen heeft, ontvangt u daarvan een bevestiging. Vervolgens zullen onze medewerkers hun uiterste best doen om uw klacht op te lossen. We streven ernaar u binnen 5 werkdagen een reactie te sturen. Uiteraard wordt uw klacht vertrouwelijk behandeld.